13 תשובות
מזעזע
גם כל גופה אחרת זה מזעזע ודוחה
גם כל גופה אחרת זה מזעזע ודוחה
כמו דוחים
אנונימית
אני טעמתי פעם וזה פשוט לא היה לי טעים.
אבל יש לי חברים שממש אוהבים, למרות שאני לא מבין אותם.
אבל יש לי חברים שממש אוהבים, למרות שאני לא מבין אותם.
זה טעים ברמה הזייתית
אנונימית
עשית לעצמך נס כששמת אנונימית
אנונימית
אמאלה שרימפס זה האהבה שלי זה מדהיםם
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי פעם^
ניסיתי פעם^
שרימפס בטמפורה או בטיגון הכי טעים- ככה אני אוכלת
כי זה טעים במיוחד בטמפורה
אבל לא לכולם יש את הטעם הזה
אבל לא לכולם יש את הטעם הזה
זה טעים
כל אחד אוכל מה שהוא אוהב
כן זה לא טעים
למה זה דווקא טעים
אנונימי
באותו הנושא: