5 תשובות
שואל השאלה:
אני אוכלת נורמאלי ולא מרעיבה את עצמי או משהו כזה
אנונימית
לדעתי ללכת לדיאטנית שתבנה לך תפריט השמנה
תת משקל זה בסדר גמור! אני אחרי שתי לידות וגם בתת משקל, כל עוד את אוכלת לפחות שלוש ארוחות גדולות ביום ואת דואגת לאכול הכל מהכל זה בסדר גמור! זה מבנה הגוף שלך ותגידי תודה כי נשמע שיש לך אחלה של גוף אחותי ;)
לאכול כדי להעלות את המשקל?
אנונימי
לפעמים יורדים במשקל בלי לשים לב ובלי להתכוון
לכן אני ממליצה ללכת לדיאטנית שתבנה לך תפריט השמנה כדי שתוכל להחזיר אותך למשקל תקין ובריא, וכשתגיעי לשם תפסיקי עם הדיאטנית