4 תשובות
קודם לעשות שעווה
בעיקרון קודם עושים שעווה כי אחרי שעווה יש שאריות ודביקות ומורידים אותם במקלחת, אבל אם את מרגישה שאת מלוכלכת או צריכה להתנקות קודם אז תתקלחי גם לפני וגם אחרי :)
עדיף שקודם תשתפי את הגוף עם מים, אחרכך תעשי שעווה ואז תתקלחי
אני הייתי ממליץ לך לשטוף את הגוף, לעשות שעווה ורק אז להתקלח.
כמו כן, לא נכנסים להתקלח לפני שעווה, אלא ההפך.
כמו כן, לא נכנסים להתקלח לפני שעווה, אלא ההפך.
באותו הנושא: