5 תשובות
אני לא לומד ספרות השנה בכלל(י"א)
ולומד רק בי"ב
ולומד רק בי"ב
תלוי בבית הספר שלך. אצלי אישית בוחנים בספרות ב- י"ב.
כן (ברוב בתי הספר לפחות יש כאלה שלא אבל ממש קצת)
כן
אבל יש כאלה שעושים ביב
אבל יש כאלה שעושים ביב
כן
באותו הנושא: