12 תשובות
כן זה ממש סבבה
כן, כמובן שזה תלוי גם במה העבודה אבל זה מעל המינימום
35 לשעה זה ממש לא רע זה קצט יותר משכר מינימלי
שואל השאלה:
אני מקבלת 30 לשעה לול
אני מקבלת 30 לשעה לול
אנונימית
שואל השאלה:
ואני עובדת במאפייה
ואני עובדת במאפייה
אנונימית
כן זה שווה ואת לא מקבלת 30 שקלים לשעה (או שהחשבת גם טיפים) תבדקי במחשבון
מאוד
אנונימית
175 חלקי 5 זה 35, שזה אומר אם ב5 שעות את מקבלת 175, אז בשעה את מקבלת 35
אבל אולי זה מתבסס על עוד משהו
אבל אולי זה מתבסס על עוד משהו
יפה מאוד
טוב מאוד
שואל השאלה:
הוא אמר לי שאני מקבלת 30 לשעה
הוא אמר לי שאני מקבלת 30 לשעה
אנונימית
^^ אז תבדקי כי זה לא מסתדר, אם את מקבלת 30 לשעה זה סבבה אבל אם הוא אמר לך 175 לחמש שעות זה חא מסתדר
באותו הנושא: