14 תשובות
לעצמך.
אנונימית
ללב שלך
שואל השאלה:
אם אני אעשה את זה, ואמא שלי תדע, היא תכעס ותפגע נורא.
מצד שני אני צריכה לעשות את זה כנראה.
ואבא שלי מדרבן אותי ממש לעשות את זה בסתר.
זה בעיה להקשיב לעצמי :(
אם אני אעשה את זה, ואמא שלי תדע, היא תכעס ותפגע נורא.
מצד שני אני צריכה לעשות את זה כנראה.
ואבא שלי מדרבן אותי ממש לעשות את זה בסתר.
זה בעיה להקשיב לעצמי :(
אנונימית
את רוצה לעשות את זה? אם כן, תעשי.
אנונימית
פשןט תעשי מה שאת חושבת
לדעתי אל תעשי את זה אלא אם את ממש ממש ממשש רוצה את זה כי בסופו של דבר זה יכול לפגוע גם באמון דל אימא שלך בך וגם ההורים שלך יכולים לריב בגלל זה(כמובן שזה לא יפרק את הנישואים שלהם חלילה אבל נגיד אני לא סובלת שההורים שלי רבים)
שואל השאלה:
יפרק זה לא.. אבל אני לא יכולה לקחת את הסיכון שהם יריבו למרות שזה לא קורה בכלל... אבל עדייןן.
מסובך אה? ..
יפרק זה לא.. אבל אני לא יכולה לקחת את הסיכון שהם יריבו למרות שזה לא קורה בכלל... אבל עדייןן.
מסובך אה? ..
אנונימית
כן זה קשה
וכל הכבוד לך שאת לא זורמת על "תקשיבי ללב שלך". אלא את מנסה להחליט מה יהיה נכון, לא להחליט לפי מה שזורם לך בלי להחליט על פי נתונים או הגיון.
נשמע לי ללכת לפי אבא שלך, אבל תדברי איתו "מה יהיה אם אמא תגלה?"
את יכולה לדבר איתו על הדילמה, בפרט שאיכפת לו ממך והוא גם בטח מבין את העניין. ובוודאי יותר מכל אחד מאיתנו כאן, שלא יודע על מה מדובר.
בהצלחה
וכל הכבוד לך שאת לא זורמת על "תקשיבי ללב שלך". אלא את מנסה להחליט מה יהיה נכון, לא להחליט לפי מה שזורם לך בלי להחליט על פי נתונים או הגיון.
נשמע לי ללכת לפי אבא שלך, אבל תדברי איתו "מה יהיה אם אמא תגלה?"
את יכולה לדבר איתו על הדילמה, בפרט שאיכפת לו ממך והוא גם בטח מבין את העניין. ובוודאי יותר מכל אחד מאיתנו כאן, שלא יודע על מה מדובר.
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה נתיי
ותודה בכללי לכולם על ההיענות ❤
תודה נתיי
ותודה בכללי לכולם על ההיענות ❤
אנונימית
וואו איזה כיף, היחס המיוחד שקיבלתי ;)
יצא לך משהו בסוף בינתיים??
יצא לך משהו בסוף בינתיים??
שואל השאלה:
חח, כתבת פשוט כל כך נכון :)
אני חושבת שאני פשוט אקשיב לאמא שלי ולא אעשה את זה, כי היא עושה את זה ממקום של דאגה רצינית, אם אני כן אעשה את מה שהיא מפחדת היא תבהל נורא, ולעשות את זה מאחורי הגב נראלי רעיון גרוע....
אבא שלי מבין אותי בשני המצבים אז בסדר.
תודה רבהה ❤
חח, כתבת פשוט כל כך נכון :)
אני חושבת שאני פשוט אקשיב לאמא שלי ולא אעשה את זה, כי היא עושה את זה ממקום של דאגה רצינית, אם אני כן אעשה את מה שהיא מפחדת היא תבהל נורא, ולעשות את זה מאחורי הגב נראלי רעיון גרוע....
אבא שלי מבין אותי בשני המצבים אז בסדר.
תודה רבהה ❤
אנונימית
אז את בעצם הולכת על מה שהכי יסתדר לך עם ההורים, ולא דווקא בגלל שזה נראה נכון יותר?
(ואמנם להסתדר עם ההורים וגם שלא לגרום לחיכוך ביניהם זה שיקול חזק בפני עצמו, את נשמעת אחראית וגם חכמה)
(ואמנם להסתדר עם ההורים וגם שלא לגרום לחיכוך ביניהם זה שיקול חזק בפני עצמו, את נשמעת אחראית וגם חכמה)
שואל השאלה:
אממ, חשבתי על זה והגעתי למסקנה שגם אם אני אבחר בדעה של אבא שלי, וגם אם אני אבחר בדעה של אמא שלי, זה יסתדר בסופו של דבר, בדרכים שונות פשוט..
ובנוסף על זה שאני לא רוצה להביא לזה שהם יריבו או יפגעו, וגם לעשות מאחורי הגב של אמא שלי משהו שהיא ממש דואגת לי לגביו, וגם פגיעה באמון, הכל ביחד, הוביל אותי למסקנה שזה בעצם הכי טוב לי :)
ותודה, גם אתה נשמע כזה בזכות הדעות שלך, נכונות וטובות.
אממ, חשבתי על זה והגעתי למסקנה שגם אם אני אבחר בדעה של אבא שלי, וגם אם אני אבחר בדעה של אמא שלי, זה יסתדר בסופו של דבר, בדרכים שונות פשוט..
ובנוסף על זה שאני לא רוצה להביא לזה שהם יריבו או יפגעו, וגם לעשות מאחורי הגב של אמא שלי משהו שהיא ממש דואגת לי לגביו, וגם פגיעה באמון, הכל ביחד, הוביל אותי למסקנה שזה בעצם הכי טוב לי :)
ותודה, גם אתה נשמע כזה בזכות הדעות שלך, נכונות וטובות.
אנונימית
תודה
ונשמע הגיוני, אז יפה לך. איזה כיף שהגעת למסקנה שאת בנח איתה, בסיטואציה שהייתה ממש קשה.
באסה שאת אנונימית אבל כמובן שזה איך שעדיף לך :)
שיהיה לך עם זה בהצלחה!
ונשמע הגיוני, אז יפה לך. איזה כיף שהגעת למסקנה שאת בנח איתה, בסיטואציה שהייתה ממש קשה.
באסה שאת אנונימית אבל כמובן שזה איך שעדיף לך :)
שיהיה לך עם זה בהצלחה!