3 תשובות
שואל השאלה:
אבל פתחתי את הטלפון ולא שמתי את השים שעשיתי את העברה ואני לא רואה שום תמונות ושום כלום
אנונימית
הכרטיס סים מעביר רק את המספר טלפון שלך. אנשי קשר, תמונות וכו' צריך להעביר כשפותחים את האייפון בפעם הראשונה
אי אפשר להעביר הסים אחראי למספר טלפון ולאינטרנט הכרטיס זיכרון זה מה שאמור להעביר אבל באייפון אי אפשר לשים כרטיס זיכרון