התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום ב6 כי אני בגיחה ללכת לישון או להישאר ערה וללכת לישון בבית?
8 באוקטובר 2021, 01:46
לילה
בוקר
3 תשובות
תלכי לישון
אוהב אתכם
ללכת לישון אחרת הגוף שלך לא יעמוד בזה
K
Kawaii darling
תלכי לישון, עדיף לישון קצת מאשר לא לישון בכלל.
I
I don't care what people say
באותו הנושא:
אני עוד שעה צריכה לקום כי אני טסה, ללכת לישון או לא?
אני צריכה לקום ב7 יש לי 4 שעות לישון ללכת לישון או שלהישאר ערה כבר?
אני גם ככה צריכה לקום בשבע אז ללכת לישון עכשיו או שכבר לא ללכת לישון?
אם אני בת 13 אני צריכה ללכת לישון ב22:00?ואני צריכה לקום ב7
אני צריכה לקום בשתים עשרה, ללכת לישון או לעשות לילה לבן וללכת לישון היום בערב?
אני צריכה לקום לבית ספר ב-06:00 בבוקר אז מתי אני צריכה ללכת לישון?
אוף אני צריכה לקום ב7:30 ללכת לישון או להשאר ערה?
אם אני צריכה לקום ב6:30-6:45, באיזו שעה הכי טוב לי ללכת לישון?
אני צריכה לקום ב12 בלילה כי יש לי טיסה, באיזה שעה ללכת לישון?
אם אני רוצה לקום בשבע ואני רוצה לישון 7 שעות מתי אני צריכה ללכת לישון??
באלי לישון ואני צריכה לקום ב-13:00 ללכת לישון עכשיו?