6 תשובות
תחשבי אולי אמרת משהו לא במקום
נורה אדומה מטורפת למערכת יחסים ולבן אדם בכללי. נענשה בשתיקה זה משפיל וילדותי. תשאלי אותו חד וחלק
מה עשיתי? אם הוא יגיד לך שלא עשית כלום והכול בסדר תגידי לו "אז למה אתה מתייחס אלי ככה זה מעליב אותי ולא מכבד" משם אל שהוא יסביר לך ואת תדברו על זה משם. או שהוא יתחמק או יגיד לך שאת יודעת טוב מאוד מה עשית או משהו בסגנון אם זה מה שקורה תכתבי לי ואני אשמח לעזור לך לראות מה עושים משם
מה עשיתי? אם הוא יגיד לך שלא עשית כלום והכול בסדר תגידי לו "אז למה אתה מתייחס אלי ככה זה מעליב אותי ולא מכבד" משם אל שהוא יסביר לך ואת תדברו על זה משם. או שהוא יתחמק או יגיד לך שאת יודעת טוב מאוד מה עשית או משהו בסגנון אם זה מה שקורה תכתבי לי ואני אשמח לעזור לך לראות מה עושים משם
אולי קרה לו משהו
כי בטח הוא עייף ברמות...
שואל השאלה:
עייף ממה?
עייף ממה?
אנונימית
שאלת את זה באיזה 6 אז די לגיטימי שהוא יהיה עייף כשאת מדברת איתו ב6
או שפשוט לא הבנתי נכון...
או שפשוט לא הבנתי נכון...
באותו הנושא: