6 תשובות
כן כי לדעתי המטרה הסופית של החיים זה למצוא את הנפש התאומה שלך בכל העולם ולחיות איתה עד יומך האחרון.
כן.
האם כולם פוגשים אותה? לא.
עד לפני רגע התשובה הייתה כן. עכשיו לא. מה הסיבה שיהיו בני אדם כל כך מתאימים?
לא, אין שום סיבה שתהיה.
אבל אני דטרמיניסט, אז כן חושב שכבר "קבוע" מי יהיה עם מי ואם יהיה בכלל, פשוט לא בצורה כזו.