3 תשובות
הדבר הכי הכי שדופק את העור שלך הוא שאת מתייחסת אליו בצורה אגרסיבית.
אל תשפשפי את העור שלך לעולם בצורה אגרסיבית ואל תנסי לייבש אותו בכוח. זה לא יועיל אלא רק יחמיר את הבעייה ולעיתים יכול גם להשאיר צלקות.
אל תשפשפי את העור שלך לעולם בצורה אגרסיבית ואל תנסי לייבש אותו בכוח. זה לא יועיל אלא רק יחמיר את הבעייה ולעיתים יכול גם להשאיר צלקות.
כל דבר שאת עושה לעור יוצר בו טראומה, אם לא יודעת מה את עושה או מתעסקת יותר מדיי אז דברים כאלה יכולים לקרות. תנסי לשטוף עם מים קרים וסבון. אם זה ממשיך להחמיר לכי לרופא עור.
הפתרון לעור שמנוני הוא דווקא להתייחס אליו בצורה הכי עדינה שיש.
ייבוש העור גורם לעור ליצור כמות גדולה יותר של שמן כדי לכסות על היובש שנוצר ובכך לגרום לכמות רבה יותר של שחורים וחצקונים.
בכל אופן *לא* לשפשף את העור.
ייבוש העור גורם לעור ליצור כמות גדולה יותר של שמן כדי לכסות על היובש שנוצר ובכך לגרום לכמות רבה יותר של שחורים וחצקונים.
בכל אופן *לא* לשפשף את העור.
באותו הנושא: