8 תשובות
תכיר עוד חברים
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט וגם אני מכירה את כולם בשכבה ואני מרגישה שהחברים שאני איתם עכשיו הם הכי טובים בשבילי אבל עכשיו הם מתרחקים ובינתיים אני לא רואה עוד ילדים שאני חושבת שיהיה לנו טוב ביחד
זה לא כזה פשוט וגם אני מכירה את כולם בשכבה ואני מרגישה שהחברים שאני איתם עכשיו הם הכי טובים בשבילי אבל עכשיו הם מתרחקים ובינתיים אני לא רואה עוד ילדים שאני חושבת שיהיה לנו טוב ביחד
תקשיב יש עוד ילדים לא רק מהשכבה אתה יכול ללכת לחוג שאתה אוהב ולהכיר שם ילדים גם יהיה לך יותר קל להכיר שם כי יהיה לכם תחום עניין משותף
שואל השאלה:
קודם כל אני בת ודבר שני יש לי כבר חוג ויש לי חברים מחוץ לבית ספר פשוט אני גם גרה בישוב מאוד קטן ואני לא יכולה להפגש איתם מתי שאני רוצה. אני מתכוונת שאני לא רוצה שלא יהיו לי חברים בבית הספר. אני לא רוצה לשבת לבד בהפסקות
קודם כל אני בת ודבר שני יש לי כבר חוג ויש לי חברים מחוץ לבית ספר פשוט אני גם גרה בישוב מאוד קטן ואני לא יכולה להפגש איתם מתי שאני רוצה. אני מתכוונת שאני לא רוצה שלא יהיו לי חברים בבית הספר. אני לא רוצה לשבת לבד בהפסקות
שמעי אין לך עוד הרבה זמן בבית ספר ועוד מעט את יתעברי לתיכון אז שם גם תכירי והכול טוב את נשמעת נחמדה בתוך יתידדו אליך
שואל השאלה:
אני כבר בתיכון... אצלינו תיכון וחטיבה זה ביחד אני בכיתה י
אני כבר בתיכון... אצלינו תיכון וחטיבה זה ביחד אני בכיתה י
שואל השאלה:
ובכיתה ז' הייתי בבית ספר אחר ושם לא היו לי חברים בכלל וכשעברתי לפה פגשתי את מי שאני מדברת עליהם פה. ועכשיו אני מרגישה שלאט לאט הם מתרחקים ממני. אין לי מה לעשות
ובכיתה ז' הייתי בבית ספר אחר ושם לא היו לי חברים בכלל וכשעברתי לפה פגשתי את מי שאני מדברת עליהם פה. ועכשיו אני מרגישה שלאט לאט הם מתרחקים ממני. אין לי מה לעשות
את יכולה להציע להם לראות סרט או משהו ואז ככה תתקרבו יותר
באותו הנושא: