9 תשובות
לא... לא חושבת. ביטחון עצמי זה דבר מאוד חשוב (לפחות אצלי בגבר כן)
לא
לא
אנונימית
כן. במידה והוא יהודי ובריאי פיזית ונפשית ואדם טוב בעל לב טוב ברור שכן, לא אשלול על ביישן או חוסר ביטחון.
כן
אנונימית
ברור שכן, אבל כל עוד שזה רק שנינו הוא פתוח ויש קשר טוב
אנונימית
אולי
ברור, זה אפילו די מוסיף בעיניי.
לא, ביטחון עצמי זה הדבר שהכי חשוב לי בגבר שלי
אנונימית