9 תשובות
כן
כן
כן, שלחו לי
כן תלוי במה רשמת
שואל השאלה:
למה?
כי אני לא חושב שמעניין את המשטרה איזה ילד/ה כתבו איזה משהו לא חכם בסתם איזו אפליקציה
אנונימי
הם שולחים על מחשבות אובדניות
זה לא סתם משהו לא חכם
זה קורה אם אתה רושם שאתה מתאבד או משהו כזה
אני אגיד לך מה, אם יש איזשהו חשש לסכנה של החיים של שואל השאלה ברוב המקרים הם דואגים לשלוח