9 תשובות
מי יקנה אותה ב3000 אחרי שהשתמשו בה 5 שנים
כן, הייתי אפילו הולכת על 3,300.

יקירה, אפילו אל תכתבי כמה זמן זה היה בשימוש. פשוט תראי את זה, מי שרוצה ייקח.
1500 2000 מקסימום
2500 גג
שואל השאלה:
לך תדע - איזה 1000-2000 היא עלתה 4 אלף והיא במצב פצצה וזאת מיטה חשמלית לא סתם רגילה

אנונימית משהו - למיטה חשמלית זה זול ומה זה השתמשו כולה ישנתי עליה והיא במצב פצצה
אנונימית
תקשיבי אני קניתי את המיטה שלי ב3500
120 והיא חשמלית ואורטופדית אז אנשים לא יקנו ב3000 אחת שכבר בשימוש של חמש שנים את יכולה למכור אותה גג ב2500-2000 כי יותר מזה לא יקנו אותה
שואל השאלה:
^^שלי זה מיטה וחצי
זה 1.40 נראה לי
וגם אורטופדית
ו-2,500 סבבה, פחות מזה לא שווה כי זאת באמצ מיטה פצצה
הסיבה היחידה שאני שוקלת למכור זה כי היא גדולה מדי בשבילי ותופסת הרבה מקום בחדר
אנונימית
שואל השאלה:
לך תדע - זה לא מזרון זה מיטה שלמה
ובסדר 2,800 נגיד
זה דיל ממש אחלה
בסדר 5 שנים אבל המיטה באיכות כאילו הרגע קניתי.. לא חושבת שהיא שווה פחות מ2.5, גם עכשיו אחרי חמש שנים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מיטת נוער.. זאת מיטה חשמלית רגילה.. והיא עלתה 4,000 לא 3,500.
וברור שהמיטה לא באמת במצב חדש מהניילון אבל היא במצב ממש טוב ו1,000-1,500 שקל פחות זה נראה לי מספיק. ואתה צודק אבל אל תשווה 100 שקל ל1,500 שקל. אבל בכל אופן, 2,500 נראה לי מינימום..
אנונימית