התחברות
הרשמה
הגיוני שיש לי שפעת בלי חום?
אני משתעלת ממש וכואב לי הריאות הראש והגרון וצמרמורות ואני כל הזמן עייפה וכואבים לי השרירים אבל יש לי חום ממש נמוך. (לא קורונה)
10 באוקטובר 2021, 12:54
מחלות
שפעת
חום
תרופות
הצטננות
2 תשובות
כן
ש
שׁוּשָׁהּ
שואל השאלה:
מה ?
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאחרי חיסון נגד שפעת בן אדם יהיה חולה כמה ימים אחרי החיסון?
לקחתי נורופן ב10תכזה זה הגיוני שהשפעה שלו כבר מתפוגגת?
איך זה הגיוני שהתחסנתי לפני שבוע וחצי לשפעת ואני חולה עכשיו בשפעת?
יש לי שפעת זה הגיוני שבגלל השפעת אני שומעת ציפצופים באוזניים?
הגיוני שכשאני עושה לילה לבן ועייפה ישלי את אותה השפעה בגוף כמו ששותים אלכוהול??
הגיוני שהתחסנתי נגד שפעת והרופא אמר לי שיש לי שפעת?
מה אתם חושבים שיש לי שפעת רגילה שפעת העופות או שפעת החזירים או שזה סתם הצתננות
אני חולה בשפעת ולפני יומיים אני וחברה שלי התנשקנו והיא לא חולה זה הגיוני?
וודקה עושה לי השפעה שלילית הגיוני?
קביעת תור לחיסוני שפעת - יש צורך לקבוע תור לחיסון שפעת עונתית בכללית?
אם יש לי שפעת זה הגיוני שבנוסף לכל הכאבים יכאב לי אפילו בלחיים?