8 תשובות
יש לך נקודות??
שואל השאלה:
כן
כן
איזה
שואל השאלה:
הם בטבלה ואני צריכה לדעת את הביטוי האלגברי
הם בטבלה ואני צריכה לדעת את הביטוי האלגברי
שואל השאלה:
איקס 1-
ווי 2-
איקס 0
ווי 1
איקס 1
ווי 4
איקס 2
ווי 7
איקס 3
ווי 10
אני יודעת את הביטוי האלגברי חברה אמרה לי אבל אני רוצה לדעת את הדרך אני יודעת איך לחשב את הm אבל לא איך לחשב את הb
איקס 1-
ווי 2-
איקס 0
ווי 1
איקס 1
ווי 4
איקס 2
ווי 7
איקס 3
ווי 10
אני יודעת את הביטוי האלגברי חברה אמרה לי אבל אני רוצה לדעת את הדרך אני יודעת איך לחשב את הm אבל לא איך לחשב את הb
כשיש לך 0 בx הy הוא הנקודת חיתוך עם ציר y
למשל
(0,1)
(0,1)
שואל השאלה:
תודהה נכון !
תודהה נכון !
באותו הנושא: