5 תשובות
זה לא עובד ככה...
שכחת שהוירוס השתנה...
שואל השאלה:
פשוט החיסונים עבדו שביבי היה ראהמ ועכשיו בנט ראהמ והחיסונים הפסיקו לעבוד
פשוט החיסונים עבדו שביבי היה ראהמ ועכשיו בנט ראהמ והחיסונים הפסיקו לעבוד
שואל השאלה:
חחח לא
חחח לא
את רוצה להגיד שבנט בעצם מנסה להחדיר לחיסונים רעל ובגלל זה כשהוא כרגע ראהמ החיסונים לא מועלים?
גם כשביבי היה אנשים מתו מהחיסון.
גם כשביבי היה אנשים מתו מהחיסון.