5 תשובות
שושים(יוצאים בשישי בבוקר הביתה אלא אם מקבלים שעות ביציאה, יש גם נגלות ולפעמים יוצא שאתה באוטובוס שיוצא טיפה מאוחר יותר) וסוגרים שבת אחת בד"כ.
שואל השאלה:
אני עושה טירונות במחווה אלון זה אותו יציאות
אנונימי
היי..1. שמעתי שבמחווה מתפשרים יותר על יציאות. עד כדי כך שלפעמים יש חמשושים, בעיקר אם גרים רחוק, אבל כן סוגרים שבת אחת.. 2. מתי אתה מתגייס? יש לי תחושה שגם אני אלך לשם
שואל השאלה:
11.7.22
אנונימי
אה באסה.. אני בעוד שבועיים