9 תשובות
א ו ר ב נ י ק ה
אורבניקה אני קונה משם ולא יקר בכלל
אנונימית
h&o
h&m
דלתא
אני קניתי את הראשונה באפרודיטה
שואל השאלה:
פיקס יקר לא ?
פיקס יקר לא ?
אנונימית
אמריקאן ניגל
צרפתי קישור לאתר עם חזיות איכותיות ומחירים הוגנים
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: