3 תשובות
אם הוא לא הביא לך מתנה אז הוא התכוון שזה מביך שאת הבאת לו והוא לא
כן הוא לא ניראחי כועז הוא נבוך כזה חח אבל כל הכבוד לך
לא.. זה פשוט משהו שאנשים אומרים, כי הם מתרגשים לקבל מתנות. בעיקר כי הם יודעים מניסיון שזה דורש בדרך כלל הרבה מאמץ.