10 תשובות
לא.
לא
זה מביך לרגע אבל זה לא באמת נורא
לא זה נורמאלי
להה בקטנהה..
אבא שלי קונה לי תחתונים, חזיות
פדים, טמפונים, תחתוניות, ספידסטיקים, קרמי גוף
חח קיצר הבנת, ומלא אבות עושים את זה, אל תתפדחי
חחחחח לא אבא שלי הרבה פעמים קנה לי
אנונימית
זה כן קצת מביך לבקש, את יכולה לבקש מאימא שתגיד לו לקנות
תלוי מה מידת הקשר אליו