7 תשובות
יוצאים מהכיתה לשירותים
מנסים לנשום עמוק
שותים מים
מנסים לנשום עמוק
שותים מים
יוצאים מהכיתה לשטוף פנים
יוצאים מהכיתה גם בלי לשאול את המורה ונרגעים
באתי לשאול את זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
קודם כל יוצאים מהכיתה
הולכים לשתות מים לשטוף פנים ולשבת כמה דקות להירגע בחוץ ואפילו לנשום אוויר צח
והכי חשוב לא להיכנס לפאניקה
הולכים לשתות מים לשטוף פנים ולשבת כמה דקות להירגע בחוץ ואפילו לנשום אוויר צח
והכי חשוב לא להיכנס לפאניקה
בורחים לשירותים
מניסיון
מניסיון
באותו הנושא: