7 תשובות
יוצאים מהכיתה לשירותים
מנסים לנשום עמוק
שותים מים
יוצאים מהכיתה לשטוף פנים
יוצאים מהכיתה גם בלי לשאול את המורה ונרגעים
באתי לשאול את זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה 3>
אנונימית
קודם כל יוצאים מהכיתה
הולכים לשתות מים לשטוף פנים ולשבת כמה דקות להירגע בחוץ ואפילו לנשום אוויר צח
והכי חשוב לא להיכנס לפאניקה
בורחים לשירותים
מניסיון