6 תשובות
אם את/ה לא ממש בן אדם של בוקר אז תדחה.
עדיף שתעשי גם ככה עד שיש תאריך
בחולון?
שואל השאלה:
דחיתי ל10:40 יותרמטוב?
דחיתי ל10:40 יותרמטוב?
נשמע אחלה!
תדחי
באותו הנושא: