5 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא לאיזה תסרוקת אתם אוספים בעבודה
השאלה היא לאיזה תסרוקת אתם אוספים בעבודה
אנונימית
אהה אממ, לגולגול עם סיכה כזה, אני פשוט לוקחת את השיער עם סיכה בינונית כזאת שהיא קליפס, וזהו.
גולגול כזה עם קליפס
זה פסיכולוגי אצלי כשהשיער שלי אסוף, אני מרגישה יותר מרוכזת.
אני ממלצרת, אז אוספים כדי שלא יהיה שיער באוכל או בהזמנות, וגם שיער יכול לפעמים להפריע.
באותו הנושא: