5 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא לאיזה תסרוקת אתם אוספים בעבודה
אנונימית
אהה אממ, לגולגול עם סיכה כזה, אני פשוט לוקחת את השיער עם סיכה בינונית כזאת שהיא קליפס, וזהו.
I:
גולגול כזה עם קליפס
זה פסיכולוגי אצלי כשהשיער שלי אסוף, אני מרגישה יותר מרוכזת.
אני ממלצרת, אז אוספים כדי שלא יהיה שיער באוכל או בהזמנות, וגם שיער יכול לפעמים להפריע.
I: