3 תשובות
לדעתי עדיף שפעם הבאה תצאו יותר מוקדם כדי להספיק לבוא מתי שצריך
שואל השאלה:
אבל היה לנו ארבעים דקות, לקח קצת זמן למצוא מקום לאכול בוא,ומצאנו מסעדה עשר דקות אחרי זה והזמנו אוכל.
היינו צריכים פשוט ללכת ולהישאר עוד שלוש שעות על בטן ריקה?
אנונימי
הייתם מודיעים שאתם תתעכבו כי לא הכינו לכם את האוכל בזמן או מזמינים לאיפה שהסמינר