11 תשובות
עטית מסיכה ברגע שקיבלת את הדוח או שזאת טעות/ אי הבנה?
שואל השאלה:
אני לא הייתי עם מסיכה, זו הסיבה שבגללה קיבלתי את הדוח..
אני לא הייתי עם מסיכה, זו הסיבה שבגללה קיבלתי את הדוח..
אנונימי
לשלם ולעטות מסכה
אז לא, הדוח מוצדק.
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות בפעם הבאה הוא לעטות מסיכה
הדבר היחיד שאתה יכול לעשות בפעם הבאה הוא לעטות מסיכה
שואל השאלה:
לא ביקשתי שיחנכו אותי, שאלתי אם יש משהו שאני יכול לעשות.
לא ביקשתי שיחנכו אותי, שאלתי אם יש משהו שאני יכול לעשות.
אנונימי
לנסות לערער
אני ערערתי פעם ובגלל שזה היה מוצדק לא לקחו כסף.
אבל על מה יש פה לערער? הוא באמת לא עטה אז הוא קיבל דוח
לא.
לעטות מסיכה
לערער, אבל לא יקשיבו לך