14 תשובות
20 על משהו שבכלל לא שלי
52 נראלי, מחצית ב הייתה לא טובה..
99
חח את חושבת שאני זוכרת, אני כבר בכיתה יב
50 היה מבחן בזום ששלחו לי את התשובות והעתקתי אותם אבל מסתבר שאצל כל אחד היה סדר שונה...
90, הייתה לי מורה ממש טובה והסתדרתי
לא זוכר. נראה לי 76 או 78.
42 אני חושב, הרבה נכשלים.