8 תשובות
זה מישהו שאת מכירה? אם כן יכול להיות זה סתם מנחמדות ואם לא מכירה אז יש פה משהו
יכול להיות שהוא סתם נחמד
שואל השאלה:
לא מכירה אותו
אנונימית
איפה פגשת אותו? זה מקום שאת פוגשת אותו תמיד?
שואל השאלה:
הוא נמצא שם הרבה..
אנונימית
שואל השאלה:
זה מקום נראלי של העבודה של אבא שלו נראלי הוא עזר לו..
אנונימית
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא
יוצא לי להתקל עם מלא אנשים המון פעמים ולחייך מנימוס אבל טי אפשר לדעת
שואל השאלה:
אוקי תודה
אנונימית