7 תשובות
אל תחפש הגיון בשיגעון
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
זה עבודה לכל דבר.
אנונימית
כי חשוב שכל אחת תעשה דברים שהיא רוצה ולא דברים שהכריחו אותה לעשות, אם היא נהנית מחשפנות ולא מרגישה רע עם זה שתמשיך.
אני חצי מסכימה עם הדעה הזאת כי לא ברור מתי הן רוצות לעשות את זה, ולדעתי התעשיות האלה לא צריכות להתקיים
שכחתם את המחאה של האנשים שעובדים בתעשיית המין לפני כמה שנים? חלק מפמיניזם זה לתת חופש בחירה ולאפשר לנשים (ולגברים) לשכב עם מי שהן רוצות, כמה שהן רוצות ומאיזו סיבה שהן רוצות.
לא הבנתי. אישה ששוכבת עם הרבה גברים זה בסדר, אישה שמתלבשת חשוף זה בסדר, אישה שרוקדת על עמוד (בתור ספורט) זה בסדר. אבל ברגע שהיא מקבלת כסף על זה, פתאום זה נהיה דבר דוחה שצריך להוציא מחוץ לחוק?

זה בסדר שאנשים יהיו פתוחים במיניות שלהם, וזה בסדר כשמישהי לא רוצה להתמסד ולהיכנס לזוגיות מחייבת, ובמקום מעדיפה ליהנות מכמה סקס שהיא יכולה. אז למה זה דבר כל כך "נוראי" בעיניכם שיש נשים שלוקחות את זה למקום של כסף?
החברה מחפיצה נשים, עד לרמה שהיא הפכה מיניות של אישה למשהו נחשק שגברים צריכים לאהוב לראות, אבל היא לא אוהבת שרואים. זה תיאור של תקיפה מינית. אתה לא רוצה שאישה תהיה מינית ותאהב סקס, אבל כן שהיא תשכב איתך. זה מחשבה של אנס.
בכל אופן, תחשוב שאתה אישה שעונה על כל הקריטריונים של אישה מושכת (על פי אידיאל היופי), ואתה רוצה להרוויח כסף באותו העולם שמחפיץ אותה כבר מאז שהיא רק ילדה בת 5.
אז מבחינתי זו לא אשמתה, זו אשמת החברה.

ואז אנשים עוד מתעצבנים על זה: על זה שיש נשים שלוקחות בחזרה את הכוח ואת הבעלות על הגוף שלהן, ומחליטות לעשות מכל הסיפור הזה כסף. אלו נשים "חסרות כבוד" ו"בלי ערך", שעושות יותר כסף ממך ומכל מי שאתה מכיר.
שואל השאלה:
אלף אני אישה שלא לפי אדיאל היופי וזה פוגע בי
אנונימית
שואל השאלה:
וזה מה שגרם לאידאל היופי שתעשה מה שהיא רוצה אבל זה פוגע בה
אנונימית