9 תשובות
כל אחד אוהב ריח אחר של בשמים יש גם מלא בנות שמשתמשות בשל בנים אז הכל טוב
זה לא מוזר למשל אני משתמשת לפעמים בבושם של גבר ולפעמים של אישה
אנונימית
זה בסדר
יש לי חברות שאוהבות רק בשמים של גברים
יש לי חברות שאוהבות רק בשמים של גברים
אני מכירה בנות שאוהבות בשמים של גברים ומשתמשות.. זה לא מוזר רק עניין של טעם.
לגבי ההמלצות אין לי
לגבי ההמלצות אין לי
המון בנים פה משתמשים באל חרמין
שזה בושם שמאוד נוטה לכיוון הנשי
אז לא זה לא מוזר
שזה בושם שמאוד נוטה לכיוון הנשי
אז לא זה לא מוזר
קצת קרינג'י, אבל לכתוב קרינג'י זה קרינג', אז מי אני שאדבר.
טוב בשמים של גברים זה באמת מסריח
toy boy לא ממש נשי אבל לא ממש כמו רוב הבשמים של גבירם
אנונימי
אם הייתי יכול הייתי שם כמה בשמים של נשים כי יש כמה בשמים של נשים שאני מהופנט מהריח
באותו הנושא: