5 תשובות
כנראה כי פשוט יש לך תשוקה גדולה יותר לכתיבה מאשר לנגינה
אולי כי בסדר העדיפויות שלך את ממקמת כתיבה לפני נגינה, בין אם באופן מודע ובין אם לא ולא משנה הסיבה למה
שואל השאלה:
אבל זה יותר מתשוקה, זה מחויבות.
אנונימית
לא משנה אם זאת תשוקה או מחויבות.

הגיוני שאת מרגישה יותר מחויבות, ואולי (ותקני אותי אם אני טועה) יותר מחוברת לתחביב הזה. אולי המחויבות שלך לכתיבה נובעת מחיבור יותר גדול אליה מאשר לנגינה?
או שאת קשורה יותר לכתיבה מאשר לנגינה, וזה מתבטא אצלך בתור זה שאת מחויבת יותר למשהו אחד?
כנראה שהכתיבה עוזרת לך ביום יום להתמודד עם דברים וסוג של מקום לפרוק בניגוד לגיטרה
אנונימי
באותו הנושא: