9 תשובות
התמורה היא שלום לא?
אני לא מאמינה בשלום אגב זה לא יכול לקרות לדעתי
גם לא עם חנופה
ובנט תתפטר
אני לא מאמינה בשלום אגב זה לא יכול לקרות לדעתי
גם לא עם חנופה
ובנט תתפטר
אנונימית
כה מתחשב
שואל השאלה:
אבל אין שום תמורה מהם, סבבה שזה מתחשב
אבל אין שום תמורה מהם, סבבה שזה מתחשב
אנונימית
50 מליון קוב במחיר של סנט אחד לקוב
ועוד 50 מליון קוב מתנה למען ה"שלום"
ועוד 50 מליון קוב מתנה למען ה"שלום"
אין בעיה כל עוד זה מים ולא כמו שהם מביאים לחמאס מזוודות של כסף שבסוף הולכים ליצירת נשק נגדנו
אנונימית
איך זה קשור לבנט גם בתקופה של ביבי וגם לפני היו הסכמים וישראל הביאה להם מים
^^^ איזה תמורה אנחנו אמורים לקבל מהם
יש שלום איתם מה צריך יותר
יש שלום איתם מה צריך יותר
זה לא בנט.
וזה לא בלי תמורה.
יש לנו אינטרס מאוד משמעותי לשמור על ירדן גם מדינה עצמאית, וגם מדינה מתפקדת.
בשביל זה הם צריכים מים, אז למה שאנחנו לא נעזור לבעלי הברית החשובים ביותר שלנו במזרח התיכון לשמור על היציבות במדינה שלהם, הם ממילא לא מדינה יציבה בכלל, והם גם שולטים על הגבול הארוך ביותר עם ישראל. אסור לנו לתת להם להידרדר.
זה גם לא מכובד ולא מוסרי לבגוד בבעלי ברית ולא לעזור להם כשהם צריכים עזרה, אני מעדיף להפסיד קצת כסף ולקבל יתרונות ביטחוניים שלהשיג אותם בדרכים אחרות יעלה הרבה יותר כסף.
וזה לא בלי תמורה.
יש לנו אינטרס מאוד משמעותי לשמור על ירדן גם מדינה עצמאית, וגם מדינה מתפקדת.
בשביל זה הם צריכים מים, אז למה שאנחנו לא נעזור לבעלי הברית החשובים ביותר שלנו במזרח התיכון לשמור על היציבות במדינה שלהם, הם ממילא לא מדינה יציבה בכלל, והם גם שולטים על הגבול הארוך ביותר עם ישראל. אסור לנו לתת להם להידרדר.
זה גם לא מכובד ולא מוסרי לבגוד בבעלי ברית ולא לעזור להם כשהם צריכים עזרה, אני מעדיף להפסיד קצת כסף ולקבל יתרונות ביטחוניים שלהשיג אותם בדרכים אחרות יעלה הרבה יותר כסף.
זה בתמורת שלום, ולהגיד למישהו שמנסה לגרום לשלום להתפטר זה לא בסדר
באותו הנושא: