33 תשובות
פשוט תגשי ותגידי שלום, אני בטוחה שהיא תעריך את זה
לכי ותשאלו אותה מה קורה
מן הסתם שהיא רוצה חברות, פשוט לכי אליה ותתחילי לדבר איתה היא ממש תשמח
שואל השאלה:
יש איזשהי שאלה שאני יכולה לשאול אותה ולפתח שיחה?^^
יש איזשהי שאלה שאני יכולה לשאול אותה ולפתח שיחה?^^
אנונימית
תשאלי אותה לגבי משהו שהיא עושה
תשאלי אותה איך היא מרגישה
תלכי אליה
אולי תשאלי אותה משהו על הבית ספר כמו נגיד "את יודעת מה יש שעה הבאה?" ואז תתחילי לדבר איתה משם..
בתור מישהי כזאת שבדרך כלל ביישנית ויושבת לבד הייתי שמחה שמישהי תבוא ותדבר איתי, אז גם אם פשוט תאמרי לה "היי מה קורה" ולא תברחי באמצע או משהו היא תעריך את זה מאוד.
בתור מישהי כזאת שבדרך כלל ביישנית ויושבת לבד הייתי שמחה שמישהי תבוא ותדבר איתי, אז גם אם פשוט תאמרי לה "היי מה קורה" ולא תברחי באמצע או משהו היא תעריך את זה מאוד.
אם הייתה משימה בשיעור הקודם תשאלי אותי כזה הבנת את המשימה או דברים שקשורים חבית ספר ואז תפתחי מזה שעחנ
זוט עני
היא לא נושכת. היא ממש תשמח אם תדברי איתה.
היא לא נושכת. היא ממש תשמח אם תדברי איתה.
תגידי לה מה קורה, ותגידי שממש משעמם לך או משהו
היא תעריך מאד אם תחדשי אליה, ואם את קצת חוששת, אולי תוכלי לבקש מהמורה שתעביר אותך לידה כדי ליצור קשר, יש סיכוי שהיא תסכים כי אם הילדה לבד מן הסתם שהמורה תרצה שמישהו ישמח אותה קצת ויצור איתה קשר
יותר מביך זה לתת לה להשאר לבד..ברור שתלכי אליה..
תתענייני בה
ותעדכני
תתענייני בה
ותעדכני
בתור מישהי שהייתה במקום הזה
תגשי אליה
את לא מבינה איזה טוב זה יעשה לה
תגשי אליה
את לא מבינה איזה טוב זה יעשה לה
אנונימית
את יכולה להתחיל פשוט עם
"בוקר טוב ..... ( שם) " אני בתוכה שזה היצור שיחה אחרי זה
"בוקר טוב ..... ( שם) " אני בתוכה שזה היצור שיחה אחרי זה
תעשי את עצמך כאילו את הסתבכת באיזה שיעור ואם היא יכולה לעזור לך בשאלה
אנונימית
אני ילדה כזו, ופשוט תבואי תאמרי היי ותתחילי שיחה, תאמיני לי שרק היי עושה את היום
אחי אני ליטרלי באותו מצב
כן, בתור ילד שתמיד היה לבד כל פעם כשנגשו אליי הרגשתי כל כך טוב, אז תדברי איתה ותשאלי אותה על הלימודים או שאם היא חדשה בבית ספר
חבל שאין מישהי כמוך בכיתה שלי
גם לי יש כזאת בכיתה פשוט לנסות לפתח שיחה
אנונימית
אני גם הילדה הזאת שיושבת לבד ואין לה חברות ואף אחד לא ניגש אליה, כן הייתי רוצה מאוד שמישהי תיגש אלי ותדבר איתי זה היה עושה לי מאוד טוב. דיברתי איתה בסוף?
תדברי איתה.
תאשלי אותה אם היא רוצה ללכת איתך בהפסקה או משהו כזה
אנונימית
תגידי לה היי מה איתך או משהו
תגידי לה היי מה קורה איך את וזה. את לא מבינה איך זה יעודד אותה, היא תרגיש שלאנשים אכפת ממנה. בבקשה תעשי את זה פעם גם אני הרגשתי ממש לבד מספיק שמישהי אמרה לי בוקר טוב זה כבר העלה לי את המצב רוח, והעלה לי חיוך על הפנים. :)
אנונימית
אולי תשאלי אותה אם היא רוצה ללכת איתך לסיבוב בבית ספר(בהפסקה) או שתעבדי איתה כשהמורה נותנת עבודות
דברי איתה על שיעורים שהיו או על המורה ,מערכת בקיצור משהו שקשור לביצ ספר ומשם זה יתפתח
אני מבינה אותך יש לי ילדה בכיתה שאין לה חברים וכולם ממציאים עליה שמועות ואומרים שהיא מוזרה ומפחידה ואני ניסיתי למצוא דרך לתקשר איתה ואף פעם לא הצלחתי ופעם אחד היה לנו שיעור והיינו צריכות לעשות משהו ביחד ועשינו והתחלנו לדבר וקבענו להפגש
אנונימית
היי אני לא זה ששאל את השאלה, אבל יש לי את אותו מקרה עם ילדה כזו בכיתה, והתשובות פה עזרו לי לפתח איתה שיחה ולדבר איתה אז תודה :)
אפילו עם תאמרי לה בוקר טוב היא תרגיש יותר טוב גם המילה הכי קטנה והכי לא חשובה יכולה לגרום לבן אדם לחייך:)
יצא קטשי תתעלמו:))
יצא קטשי תתעלמו:))
מעניין אותי מה עשית בסוף
כנל
באותו הנושא: