2 תשובות
לא ניתן לייצר אנרגיה, יש חוק שימור אנרגיה ולכן לא ניתן לייצר אנרגיה או להשמיד אותה.
מה שניתן לעשות זה לקחת אנרגיה שנמצאת במצב אחד ולשנות את המצב הזה.
לדוגמא ניתן לקחת אנרגיה ביוכימית (מדלק לדוגמא) לשרוף אותה, תשתחרר אנרגיה בתהליך וככה ניתן להניע מכונית ולקבל אנרגיית תנועה.
אנרגיה היא נשמרת ולא נוצרת מאין היא לא נוצרת מריק מכלום
היא תמיד קיימת היא רק מתגלגלת למקורות שונים אפשר להמיר אנרגיות כמו אנרגיית רוח אנרגיית מים שיכולים להפיק אנרגיית חשמל