4 תשובות
אצלי הבנות התחילו בחטיבה להתאפר
זה בקטנה?
ומה זה אפשר? מתי שבא לך אין חוק כזה
מתי שמרגיש לך נכון אין חוקים:) אני התחלתי בכיתה ז
ו' בערך.
אצלי הבנות התחילו בז'.