31 תשובות
ממה שציינת פה, בשני המקרים האנושות תיכחד.
אין הגיון בדבריך חבר.
אין הגיון בדבריך חבר.
כך או כך יהיה קץ לאנושות ... מה ההיגיון בזה?
לא יהיה דור המשך לבני האדם! איפה השכל???
אני מבין שעובר עליך משהו רע
^עדיף שהאנושות תיכחד מאשר להגיכ למצב הזה.
להגיע*
אני בוכה זה ממש לא נכון
הכל בגלל הבונים החופשיים והסדר עולמי חדש
אתה נהיה יותר הזוי מיום ליום... ולשאלתך - אם כך־או־כך, יגיע קץ לאנושות, אז מה ההיגיון בחוק נגד הבאת ילדים לעולם?
לאן אנשים הגיעו באמת
זה מה שמדאיג אותכם? שיהיה הרבה ילדים?
אם אין אנשים בעולם אין טעם שהעולם התקיים
זה מה שמדאיג אותכם? שיהיה הרבה ילדים?
אם אין אנשים בעולם אין טעם שהעולם התקיים
אנונימית
צריך לעשות הגבלת ילודה, ומקווה שיעשו חוק כולל כזה כמה שיותר מהר.
2 ילדים גג במשפחה.
בנוסף צריך לסגור את רוב המפעלים שמביאים להתחממות הגלובלית ולהוציא להורג את אותם אחראיים על המפעלים, אפילו בעינויים.
2 ילדים גג במשפחה.
בנוסף צריך לסגור את רוב המפעלים שמביאים להתחממות הגלובלית ולהוציא להורג את אותם אחראיים על המפעלים, אפילו בעינויים.
אנונימי
senku kun
אמן שזה יקרה אפילו היום בערב.
ומקווה שאתה צודק למרות שמי יודע בני אדם זה בני אדם
אמן שזה יקרה אפילו היום בערב.
ומקווה שאתה צודק למרות שמי יודע בני אדם זה בני אדם
אנונימי
וואו איזה חרא זה אנחנו חיים ממש על קצה תחילת הסוף
אני חושבת שהנוער של 2000 - 2010
חיי אשכרה את החיים
אני חושבת שהנוער של 2000 - 2010
חיי אשכרה את החיים
אנונימית
אתה רוצה להביא הרבה ילדים כאילו..? סתם מסקרן אותי
אנונימי
ידעתי שאתה שאלת את זה לפני שנכנסתי-
pov: עשית בייביסיטר על ילד חרא
ילדים עושים פלוצים ופלוצים מזהמים את האוויר
_נתי ופיקל ריק השני
אני מתה
ויש כזה חוק בסין על הגבלת הילודה לול למרות שבכל מקרה יש שם הכי הרבה אנשים בעולם
אני מתה
ויש כזה חוק בסין על הגבלת הילודה לול למרות שבכל מקרה יש שם הכי הרבה אנשים בעולם
יאי קץ האנושות:):):):)בני אדם הם מעצבנים
שואל השאלה:
צריך לעשות רילוקיישן לסין
צריך לעשות רילוקיישן לסין
לולל כן
צריך לשים אותם במדינה גדולה יותר
ממש צפוף שם וואי
צריך לשים אותם במדינה גדולה יותר
ממש צפוף שם וואי
נו את מתה בגלל שהם ממשיכים להפליץ^^^
למפאוו
אין בעיה עקרונית עם הבאת ילדים,
הבעיה היא שעיקר הילדים כיום מגיעים ממקומות עניים שרוצים לפתח את הכלכלה והמדינה שלהם ושהם מזהמים כדי לנסות להגיע למצב הזה כי ככה יותר קל ויותר זול.
עכשיו למה אנחנו לא יכולים לשים עליהם סנקציות מגבילות כדי להכריח אותם להתחשב בסביבה? כי המדינות המערביות עשו אותו הדבר פעם וזה לא הוגן לקחת את ההזדמנויות ממדינות יותר עניות וככה בעצם לשמר את המצב שהם עניים וצריכים להתמודד עם הזבל והמפעלים של המערב.
מה שצריך להיות זה תמיכה מערבית כלכלית במדינות מתפתחות כדי לשפר את רמת החיים מוקדם יותר ובצורה יותר בטוחה וירוקה, זה יוביל תוך דור או שניים לירידה בכמות הילדים.
חוץ מזה מבחינה חברתית צריך לעודד פחות את ההתנהגות של אלה שחסר להם אמצעים בחברה של להביא מלא ילדים ולקוות שאחד מהם לפחות יצליח יותר, זו התנהגות מאוד לא מתחשבת בילדים כי הם יותר מקבילים לכרטיסי לוטו ככה...
חוץ מזה יש הרבה דרכים נוספות משמעותיות באותה מידה ואף יותר להפחתת הזיהום
הבעיה היא שעיקר הילדים כיום מגיעים ממקומות עניים שרוצים לפתח את הכלכלה והמדינה שלהם ושהם מזהמים כדי לנסות להגיע למצב הזה כי ככה יותר קל ויותר זול.
עכשיו למה אנחנו לא יכולים לשים עליהם סנקציות מגבילות כדי להכריח אותם להתחשב בסביבה? כי המדינות המערביות עשו אותו הדבר פעם וזה לא הוגן לקחת את ההזדמנויות ממדינות יותר עניות וככה בעצם לשמר את המצב שהם עניים וצריכים להתמודד עם הזבל והמפעלים של המערב.
מה שצריך להיות זה תמיכה מערבית כלכלית במדינות מתפתחות כדי לשפר את רמת החיים מוקדם יותר ובצורה יותר בטוחה וירוקה, זה יוביל תוך דור או שניים לירידה בכמות הילדים.
חוץ מזה מבחינה חברתית צריך לעודד פחות את ההתנהגות של אלה שחסר להם אמצעים בחברה של להביא מלא ילדים ולקוות שאחד מהם לפחות יצליח יותר, זו התנהגות מאוד לא מתחשבת בילדים כי הם יותר מקבילים לכרטיסי לוטו ככה...
חוץ מזה יש הרבה דרכים נוספות משמעותיות באותה מידה ואף יותר להפחתת הזיהום
מתוך מאמר שקראתי:
כל ילד וילדה בכדור הארץ נולדים עם טביעת רגל פחמנית סביר להניח שבמהלך חייהם ישתמשו בחשמל . יצרכו בשר או ייסעו במכוניות ורכים יטוסו במטוסים . אפשר לטעון שפליטת גזי חממה לאטמוספרה היא זכות מולדת שלנו כבני אדם , שצריכים ליצור פעילות כלכלית מספקת כדי לפרנס את עצמנו ומשפחתנו . אולם המשמעות היא שככל שאוכלוסיית העולם גדלה חלה גם פחמך לאטמוספרה וכדור הארץ מתחמם.
מי שאומר שפיצוץ אוכלוסין לא קשור להתחממות הגלובלית הוא טועה ומטעה.
ברור שזה קשור.
ולדעתי צריך להיות חוק להגבלת ילודה, יש את זה בסין הגבלה לילד אחד, לדעתי שניים זה מספיק ויכול לתרום לעולם שלנו עוד זמן לפני שהוא ימות
האנושות ככה או ככה תכחד מתישהו, השאלה מתי זה יקרה
כי אם יתעוררו, אפשר יהיה לתקן את זה (כמובן לפחות עד שהשמש שלנו תמות והאנושות תכחד, אבל לפחות לא בגלל משהו שאנחנו עשינו)
כל ילד וילדה בכדור הארץ נולדים עם טביעת רגל פחמנית סביר להניח שבמהלך חייהם ישתמשו בחשמל . יצרכו בשר או ייסעו במכוניות ורכים יטוסו במטוסים . אפשר לטעון שפליטת גזי חממה לאטמוספרה היא זכות מולדת שלנו כבני אדם , שצריכים ליצור פעילות כלכלית מספקת כדי לפרנס את עצמנו ומשפחתנו . אולם המשמעות היא שככל שאוכלוסיית העולם גדלה חלה גם פחמך לאטמוספרה וכדור הארץ מתחמם.
מי שאומר שפיצוץ אוכלוסין לא קשור להתחממות הגלובלית הוא טועה ומטעה.
ברור שזה קשור.
ולדעתי צריך להיות חוק להגבלת ילודה, יש את זה בסין הגבלה לילד אחד, לדעתי שניים זה מספיק ויכול לתרום לעולם שלנו עוד זמן לפני שהוא ימות
האנושות ככה או ככה תכחד מתישהו, השאלה מתי זה יקרה
כי אם יתעוררו, אפשר יהיה לתקן את זה (כמובן לפחות עד שהשמש שלנו תמות והאנושות תכחד, אבל לפחות לא בגלל משהו שאנחנו עשינו)
טביעת רגל פחמנית עם כמה שזה באמת חשוב מוגזמת בכמה דרגות מעבר לחשיבות האמתית שלה בגלל פרופגנדה של חברות שבאמת מזהמות ולא עושות מאמץ כי זה הרבה יותר רווחי לגרום לאנשים להתעלם מהזיהום שלהם
אגב cent אשמח שתענה לי
עדיף שהאנושות תיכחד מאשר להגיע למצב של הגבלת ילודה? מה הבעיה עם הגבלת ילודה? שאנשים ילמדו לא להשריץ ילדים.
באמת שרק אנשים אגואיסטים אנוכיים יתלוננו על החוק הזה.
עדיף שהאנושות תיכחד מאשר להגיע למצב של הגבלת ילודה? מה הבעיה עם הגבלת ילודה? שאנשים ילמדו לא להשריץ ילדים.
באמת שרק אנשים אגואיסטים אנוכיים יתלוננו על החוק הזה.
אנונימי
^אם אתה רוצה להגיע למצב של דיקטטורה וכפיית שלטון, אז בכיף.
ומה אם הם יכנסו להריון? יגררו אותה בכוח לעשות הפלה?
תהעה פה אנרכיה שאין כמוה.
ומה אם הם יכנסו להריון? יגררו אותה בכוח לעשות הפלה?
תהעה פה אנרכיה שאין כמוה.
תהיה*
שמע שאתה צודק בזה שיהיו בעיות.. אבל דיקטטורה זאת הדרך לאיך שהעולם פעל- וזה לא עצר מאנשים מעניינים רבים להציץ. דעתי לא שווה שהאנושות תיכחד.
עד כמה שהאנושות היא צבועה ההיסטוריה של בני האדם זה דבר מאוד מעניין.
אתה רוצה שיזכרו אותך בתור הגזע שפשוט הרס את הכוכב של עצמו עד שכולם שם מתו?
עד כמה שהאנושות היא צבועה ההיסטוריה של בני האדם זה דבר מאוד מעניין.
אתה רוצה שיזכרו אותך בתור הגזע שפשוט הרס את הכוכב של עצמו עד שכולם שם מתו?
אנונימי
מה הקשר אכילת בשר? אנשים אוכלים בשר משחר ההיסטוריה פתאום בגלל כמה טבעונים פאנטיים מזכירים את זה בכל מאמר
באותו הנושא: