התחברות הרשמה

שאלה נורמטיבית- תשובה שרשמתי בה "מי שמאמין לזה הוא ליצן?" ואז רשמו לי בהערות

"שעלבונות וקללות אסורים בסטיפס"
מה ליצן זה מילה מעליבה?? לא הבנתי..
מה לא עשיתי בסדר?
הורידו לי גם 2 נקודות אמינות
ברצינות לא למחוק בבקשה אני רוצה לראות אם זה בסדר שמחקו לי או לא.
13 באוקטובר 2021, 18:29
נאמני סטיפסמחיקת שאלותתשובותנאמן סטיפס    
תשובה אחת
נו באמת את יודעת בדיוק שלא התכוונת לליצן עם אף אדום ולמה כן התכוונת.
אנונימית
באותו הנושא:
כמה בערך בחורה נורמטיבית אמורה לשקול (גיל 15 בערך.)
האם לדעתכם זו זוגיות נורמטיבית?
בחורה נורמטיבית בחיים לא תצא עם גבר שמציע לה לצאת איתו שאין לו רישיון?
יש לי שאלה, אני צריכה שתגידו לי אם זה נורמטיבי
איך מוחקים תשובות לשאלות שרשמתי?
אפשר למחוק תשובה שרשמתי לשאלה בסטיפס?
אם שיניתי מילה התשובה שרשמתי יכולים ליראות שערכתי אותה?
קפה שחור+ נס קפה זו כמות נורמטיבית של קפאין ביום?
היי, אתם יכולים להגיד לי עם ההרגשה שלי היא נורמטיבית או לא?
זה בסדר שרשמתי את התשובות בעבודה להגשה בעט כחול?
האם צמיחה של שיער על החלק התחתון של ה-ז היא נורמטיבית?