7 תשובות
שואל השאלה:
10 זה רק אם אני חולה
7 זה אחרי שעושים 2 בדיקות..
אנונימית
אז עבדו עלייך
בהתחלה זה היה בכלל 14 אבל הממשלה הורידה את זה ל10 כדי להקל טיפה
7 אין מצב
שואל השאלה:
אמרו לי 7...
אנונימית
10 יום
לא צריך 10 ימים?
את עושה בדיקה אם היא שלילית בידוד רק 7 ימים ביום ה6 את עושה עוד בדיקה אם היא שלילית ביום השביעי את יוצאת מבידוד אם חיובי את נשארת עוד שבעה ימים