האישיות שלו פלרטטנית ושמעתי שהוא פלרטט עם הרבה מהשכבה, אבל יש מצב שהוא מחבב אותי?כנסו
יש לי ילד בכיתה שיושב שולחן לידי והוא מוכר בשכבה
קיצר יוצא מצבים שאנחנו צוחקים לפעמים ומציקים אחד לשני
פעם אחת הוא היה מסריח מישהו הביא לו דאודורנט והוא אמר אני אשים אחד כך ודפקתי לו כזה "שים שים" והוא אמר לי "מה את חושבת שאני מסריח?" כאילו הסיטואציה הייתה מצחיקה וצינית כזאת
ופעם אחת הוא לעג לכתב שלי והכל ואני אמרתי שיש לו כתב של בת והוא "נעלב" בכאילו
ואמרתי לו להחליף שיר פעם אחת בכיתה והוא אמר "מה את רוצה שאני אשים" וכאילו חזר על זה כמה פעמים כאילו מה אני ספציפית רוצה
ופעם אית הוא כזה אמר לי שתקי בצחוק ואמרתי כזה "להוריד טונים לא מדברים אליי ככה" קיצר קצת יצאתי עליו והוא צחק
היום היינו במעגל ושאלו מה הכי מעצבן אני כמובן עניתי "שמדברים אליי בטון לא נכון" ישר הוא כזה אמר יאו את זוכרת שיצאת עליי וצחק והכל והכיתה גם כזה צחקה
במתמטיקה הוא ישב שולחן לידי וכל שנייה אמר לי "להוריד טונים" והציק לי והכל ואמרתי לו "מה את רוצה?"
והוא אמר "נו יאללה תגידי לי להוריד טונים גם"
אמרתי "למה?וגם אני לא יכולה סתם אני צריכה להיות עצבנית"
והוא כזה דפק לי "כי את חמודה שאת עושה את זה"
ואמרתי "מה חמודה מה אני כלב?"
והוא אמר "אז מתוקה"
והוא אמר לי להביא את הרגל שלי להשוות לשלו והכל
קיצר זה אופי פלרטטני או שאשכרה יש מצב שהוא מחבב אותי?
13 באוקטובר 2021, 23:17
תשובה אחת
יש מצב, תבדקי אם הוא עושה את זה גם לבנות אחרות ובאיזה מידה ואז תוכלי לדעת בוודאות