13 תשובות
סבבה כאילו אני לא אשתף אותו במשהו נגיד שאני צריך משהו אני מבקש מאמא שלי לא מאבא שלי
לא ממש טובים בגלל שהוא עובד המון המון המון והעבודה שלו מלחיצה אותו. אני מתביישת ממנו ומביך לי לדבר איתו משום מה. היחסים שלנו בערך זה שהוא עוזר לי בלימודים. אבל הוא כן אבא טוב שמשקיע בי מאוד ורואים שהוא אוהב אותי. פשוט הוא עסןק
אנונימית
לא משהו אבל יכל להיות יותר גרוע
אני בקושי רואה אותו כי הוא הרבה לא בארץ בגלל העבודה אז לא ראיתי אותו כבר כמה חודשים
הקשר ביננו ממש מדהים, אי אפשר לתאר במילים.
יס דאדי
לא משהו אבל משתפר
thv
לא הכי וואו מדברים כל תקופה ארוכה
זה לפי תקופות
שואל השאלה:
אני איבדתי את אבא שלי רשמית.
אולי הוא לא מת
אבל זה כאילו כבר אין לי אבא אז.. (:
אנונימית
היו טובים עד שהוא החליט למות 3>
חחחחחחח
לא משהו
זה בנוי על אינטרסים אין באמת תקשורת לצערי
אחלה
עכשיו לקח אותי למסעדה במקום לבית ספר