7 תשובות
אם אתה מרגיש עייף אז לא
הרוב לא יגיעו מחר כנראה
אני אישית לא הייתי באה
אבל תלוי אם יש משהו חשוב או מורה שאתה רוצה שיראה שאתה אחראי
שואל השאלה:
תיכון
אנונימי
לא אל תלך בדרכ כמעט אף אחד לא מגיע
תלך, בגלל שיטת המנות (נראה לי שכותבים את זה ככה) כי אף אחד לא יצדיק לך וחבל שסתם ירד לך נקודות