5 תשובות
אתה צריך ללכת להגדרות - sound and screen-video output settings-ואני מציע שהרזולוציה תהיה על אוטומטית
ואז תחזור לsound and screen -display area setting-ואז תסדר את הפינות הלבנות שיתאימו בול לפינות של הטלוויזיה. זהו
לא אחי אתה מתבלבל
לגבי הoutput settings זה לא ממש משנה זה רק לבדוק שהרזולוציה אוטומטית (הכי מומלץ)
בכל מקרה הסתדרת?
שואל השאלה:
לצערי לא אבל אני ינסה להסתדר ככה
שואל השאלה:
איפה נמצא הסאונד אנד סקרין וידאו?
שואל השאלה:
שמור לך מקום בגן עדן