3 תשובות
ממש לא^ כולן חושבות ככה ורק נדפקות כי זה תש ויציאות מסריחות וחתיכים יש בכל מקום.
לכי לבסיסים של תומכי לחימה שיהיו תנאים נורמליים יהיה משמעותי בכל מקום
אנונימית
תלוי מה את מחפשת.
מחזקת את התגובה מעליי, בתור משקית תש לשעבר- הרוב רוצות גדודים עם כומתה יפה ולוחמים חתיכים אבל מהר מאוד מגלות שזה לא שווה כי 1. יציאות חרא 2. מסתכלים עלייך כחיילת לכל דבר עם מלא תורנויות ושמירות, ורק אז את משקית תש. כלומר- מרגישים פחות סיפוק בצורה משמעותית.
את ההוואי את יכולה למצוא גם בבסיסים אחרים. יש המון בסיסים סגורים שהם לא של גדוד לוחם- עם אוכלוסייה מעורבת או קשה ועם תנאים טובים ואנשים מדהימים שיכולים להיות עבורך חברים לחיים.
ובסיסים פתוחים זה מומלץ אם קשה לך להיות מחוץ לבית
אם את מחפשת עבודה, ולהיות משמעותית אז חד משמעית בסיסים פתוחים או בסיסים עם אוכלוסיה קשה.
כל הגדודים והמקומות עם החתיכים כמו שכולן רוצות, אלו מקומות שבדרכ העבודה שהן דיי משעממת ואת מרגישה כמו כספומט.
אנונימית