6 תשובות
זה ממש לא התקף חרדה, זה סתם לחץ
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת במובן הזה, התכוונתי כביטוי.
למרות שכן יש לי הרבה פעמים התקפי חרדה אמיתיים
יואו איזה מגניב, את אשכרה עם חרבות וכאלה
שואל השאלה:
כן כן מגניב.
ךמשיהו יש משהו מועיל להגיד
:( תשאלי שוב בסטיפס אולי לא נקלט באלגוריתם ואנשים שבאמת מבינים בזה יענו לך
הכל יהיה בסדר וזה ממד מגניב שאת יודעת סייף בהצלחה וכדי לך לישון שיהיה לך כוחות בהצלחה