17 תשובות
האישה הראשונה היא לילית
לא הראו אותה בתנך כחלק ממשהו
אני חושבת שלילית הייתה כהת עור
תקרא עליה
זה מוכח מדעית שהאנשים הראשונים בעולם היו לבנים?
שואל השאלה:
לא יודעת בגלל זה שאלתי אם הם היו שחורים
אנונימית
האנשים הראשונים היו שחורים מאפריקה ומשם אנשים נדדו לאירופה ולמזרח התיכון(לפי המדע) ועם הזמן העור שלהם נהיה בהיר
אקלים לא יכולים
לשנות צבע גוף
אולי להישרף אפשר אבל לא ליצור תינוקות כהיי עור מתוצאה מהשמש
קרניים אלקטרומגנטיות בתדירות גבוהה יותר מן הקצה הסגול של הספקטרום הנראה. אור השמש מכיל קרניים על-סגולות שאחראיות ליצירת שיזוף, וכן ליצירת ויטמין d בעור ולכוויות שמש. הגזים שבאטמוספרה סופגים את רוב הקרינה העל-סגולה של השמש (ראה אוזון).
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אז כאילו לשני אנשים לבנים יכול לצאת ילד שחור? איך זה הגיוני?
אנונימית
האנשים הראשונים היו שחורים. הצבע הלבן התפתח לפי סביבת מגורים שונה (אבולוציה)
האנשים הראשונים היו שחורים.
הסיבה שצבע עור משתנה במהלך הדורות הוא בגלל הברירה הטבעית. אם במקום מסוים יש הרבה שמש, מי שיש לו עור כהה ולא יישרף יזכה לחיות יותר ולהביא יותר צאצאים. אם במקום מסוים יש מעט שמש, יש פחות סיכוי של הגוף לייצר ויטמין d, ואז מי שיש לו עור בהיר שאין בו מלנין שחוסם את הקרינה יזכה לייצר יותר ויטמין d, ככה שהוא ישבור עצמות פחות ויזכה לחיות יותר ולהביא יותר צאצאים.
מוטציות?
אדם שחור חווה לבנה
סתם רעיון שחשבתי עליו אל תקחו קשה
ההומו ספיאנס התגלה לראשונה באפריקה, אז הוא היה כהה עור. לאורך ההיסטוריה התחלנו לנדוד בין היבשות מאפריקה לאסיה ואירופה. בתהליך האבולוציה הגוף מתאים את עצמו לסביבה שבה הוא נמצא. באזורים הקרים שבהם יש מעט שמש, כמות המלנין בעור ירדה משום שלא היה צורך בכל כך הרבה מלנין. לא רק זה, לפי בדיקות דנא זה נראה שההומו ספיאנס חי בחפיפה עם הניאנדרטלים (סוג של קופי אדם שחיו באירופה) והתרבה עם חלקם, כי לחלק מבני האדם יש דנא ניאנדרטלי.
אז כאשר הגוף לא צריך לייצר כל כך הרבה מלנין, העור, השיער והעיניים נהיים יותר בהירים.
ב"קיצור תולדות האנושות" יובל נח הררי מסביר את זה ממש טוב ממליצה לקרוא למי שמתעניין.
אנונימית
אין קשר בין חום וקור לצבע העור. עור כהה לא מונע התחממות ועור בהיר לא שומר חום.
זה נטו עניין אבולוציוני שברגע שלגוף לא היה צורך להפיק כל כך הרבה מלנין - הוא הפסיק.
אנונימית
אני משער שבהתחלה היו בין לבין


(אני דתי לא זוכר בדוק)
אנונימי
להפך, האדם הראשון היה שחור
חיפשתי במיוחד את הסרטון הזה, הוא מסביר את זה כל כך טוב
זה לא בטוח שאנשים הראשונים היו לבנים, ובגלל שהיה חם במקומות שאנשים שחורים היו בהם אז הם הפכו לשחורים
זה תלוי לדעתי בכמות הפיגמנטים שיש לך בגוף כנראה נולד מישהו עם יותר פיגמנטים או פחות ואז זה עבר תמיד יש כאלה שנולדים בצבע עור שונה מההורים שלהם