5 תשובות
היה לי אותו דבר
ועברתי
זה רק תלוי בטסטר
ועברתי
זה רק תלוי בטסטר
אנונימית
זה באמת תלוי בטסטר
בטסט שלי אני די נתקעתי בצומת לפני הכיכר מהלחץ והוא אמר לי כזה לא להשאר בצומת.. ובכל זאת העביר אותי
בע"ה תעברי
תעדכני!
בטסט שלי אני די נתקעתי בצומת לפני הכיכר מהלחץ והוא אמר לי כזה לא להשאר בצומת.. ובכל זאת העביר אותי
בע"ה תעברי
תעדכני!
לדעתי עברת
גם אני לי היה ככה ועברתי
לדעתי עברת תהיי חיובית
וגם אם לא אז הכל טוב פעם הבאה תעברי
תעדכני!
לדעתי עברת תהיי חיובית
וגם אם לא אז הכל טוב פעם הבאה תעברי
תעדכני!
לי הייתה בלימה והוא העביר אותי, הכל תלוי בטסטר,
קיבלת הודעה כבר?
קיבלת הודעה כבר?
באותו הנושא: