6 תשובות
לבוא, את לא בהכרח תיכשלי, יש סיכוי שתעברי - יהיה לך אפשרות לעשות שוב אם את נכשלת לא?
תלכי
אף אחד לא מרגיש מוכן לטסט
איפה את עושה את הטסט?
אולי תתחלפי איתי ביטלו לי היום את הטסט
שואל השאלה:
יש לציין שאם אני נכשלת אני גם מפסידה ויותר
אנונימית