3 תשובות
כי זה ממכר וזה גורם לתחושה של שליטה במצב. זה תלוי על איזה דרך ספציפית את מדברת אבל זה יכול להרגיע ולגרום לך להרגיש יותר טוב. ויש אנשים שעושים את זה כדי לרמוז לסביבה באופן לא מודע שיש להם בעיה.
(^לא בהכרח, יכול להיות שהם עברו משהו שגרם להם להתנהג כך אך הם בכל זאת לא פיתחו הפרעה נפשית.)
(^לא בהכרח, יכול להיות שהם עברו משהו שגרם להם להתנהג כך אך הם בכל זאת לא פיתחו הפרעה נפשית.)
כי הם רוצים לפגוע בעצמם בכל צורה כלשהי ח
מרגיע\מנחם\מרגיש שליטה
באותו הנושא: