5 תשובות
כי את צריכה להחליף חברים.
אל תהיי חברה של אנשים שלא מדברים איתך אלא כן את כותבת משהו, אלו לא באמת חברים
אל תהיי חברה של אנשים שלא מדברים איתך אלא כן את כותבת משהו, אלו לא באמת חברים
שואל השאלה:
אבל זה 90% מהאנשים שאני פוגשת
ויש לנו קשר יחסית טוב במציאות אז אני לא מבינה למה זה ככה. אני גם לא לוחצת "וחופרת". אני מרגישה שאני לא משקיעה מספיק
אבל זה 90% מהאנשים שאני פוגשת
ויש לנו קשר יחסית טוב במציאות אז אני לא מבינה למה זה ככה. אני גם לא לוחצת "וחופרת". אני מרגישה שאני לא משקיעה מספיק
אנונימית
אני מבינה אותך, גם אני ככה
אני מעריך את היוזמה שלך, את צריכה להחליף את החברים שלך. מגיע לך להיות מוקפת באנשים שדומים לך.
אל תשלחי להם יותר
באותו הנושא: